Apriil gir bort 300 timer gratis kommunikasjonsarbeid til én ideell organisasjon Gjentar fjorårets stunt.
På tre år har Apriil Reklame tapt nesten 13 millioner kroner De dårlige tallene fortsetter i Bergens største reklamebyrå, som må innse at det også blir et fjerde år med underskudd.
Rekordliten delegasjon fra TRY til Cannes Lions Før har hele byrået reist på tur til den franske rivieraen – i år er det bare fire stykker som får ta turen. Se hvem som har sendt inn bidrag her!
Dette er PR-toppenes tips til Partiet-forfatterne – Når du har tatt såpass mye feil, og så mange mennesker reagerer ganske kraftig, er det lite logisk å stå på sitt og nekte å beklage.
Byråenes bruk av KI: Så langt har de kommet nå Hele 88 prosent sier at de bruker en form for generativ KI.
For to uker siden gikk byrået hennes konkurs – nå har hun sikret seg ny jobb Apriil PR Oslo henter inn Liv Maria Nesje Lien som innholdsprodusent og rådgiver. – Vi visste vi måtte kaste oss rundt for å få tak i henne.
På fem år er Apriil PR Oslo sitt samlede overskudd 192 000 kroner Men nå mener de å ha funnet sin plass i Oslo-markedet.